flag Судова влада України

В ході реформування судової системи цей суд припинив роботу

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформація

 1) здійснює перевірку статистичних звітів Апеляційного суду Чернівецької області та їх обробку за допомогою техніко - технологічних засобів;

2) організовує своєчасне подання статистичних звітів Апеляційного суду до Державної судової адміністрації України;

3) здійснює систематичну комп’ютерну обробку статистичних карток на підсудного( обвинуваченого) за програмою „ Статкартка”, з подальшою щомісячною відправкою до територіального управління Державної судової адміністрації України в Чернівецькій області;

4) проводить аналізи даних судової статистики Апеляційного та районних судів Чернівецької області;

5) складає аналітичні таблиці за результатами звітних періодів та статистичні довідки для використання в діяльності суду;

6) забезпечує своєчасність, достовірність та об’єктивність статистичної інформації про роботу Апеляційного суду, районних судів Чернівецької області;

7) координує роботу по веденню судової статистики, звернень громадян із відповідними структурними підрозділами Державної судової адміністрації України, Верховного Суду України, територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Чернівецькій області, районними судами Чернівецької області, облстатуправлінням Чернівецької області;

8) вивчає практику організації діяльності Апеляційного суду, районних судів області щодо статистичної інформації, звернень громадян, кодифікаційно-довідкової роботи, розробляє і вносить у встановленому порядку пропозиції щодо її вдосконалення;

9) організовує роботу з ведення судової статистики, кодифікаційно-довідкової роботи та роботи із зверненнями громадян;

10) забезпечує виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”;

11) здійснює реєстрацію та попередній розгляд звернень громадян, підготовку матеріалів до розгляду керівництвом;

12) забезпечує контроль за своєчасним дотриманням термінів розгляду звернень громадян;

13) організовує облік, ведення прийому громадян в Апеляційному суді Чернівецької області;

14) забезпечує надання необхідної інформації про хід розгляду звернень, скарг громадян, заяв і пропозицій, які знаходяться в провадженні суду;

15) розробляє інформаційні бюлетені за результатами узагальнень судової практики та аналізів судової статистики;

16) здійснює систематизацію актів законодавства з подальшим контролем за їх реалізацією;

17) організовує та контролює систематичне інформування працівників Апеляційного суду про зміни та доповнення до чинного законодавства;

18) організовує проходження навчальної практики в Апеляційному суді і розробляє відповідні програми, бере участь у розробці пропозицій та програм підготовки юридичних кадрів;

19) організовує проведення учбово – методичних заходів з питань систематизації законодавства, поновлення нормативної бази через мережу “Інтернет”;

20) організовує роботу зі створення бібліотеки Апеляційного суду та забезпечує формування її фонду;

21) здійснює ведення систематичної картотеки нормативних актів, судової практики та журнальних статей;

22) здійснює узагальнення практики роботи з прийому громадян та звернень, які надійшли до суду;

23) забезпечує підтримку контрольних кодексів, іншого законодавства у належному стані;

24) організовує вивчення працівниками відділу суміжних посадових обов’язків з метою забезпечення налагодженої роботи відділу при тимчасовій відсутності окремих спеціалістів;

25) забезпечує необхідні умови для підвищення кваліфікації працівників відділу;

26) здійснює інші повноваження, визначені Законом та доручення голови Апеляційного суду, першого заступника голови суду.