Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
1) здійснює перевірку статистичних звітів Апеляційного суду Чернівецької області та їх обробку за допомогою техніко - технологічних засобів;
2) організовує своєчасне подання статистичних звітів Апеляційного суду до Державної судової адміністрації України;
3) здійснює систематичну комп’ютерну обробку статистичних карток на підсудного( обвинуваченого) за програмою „ Статкартка”, з подальшою щомісячною відправкою до територіального управління Державної судової адміністрації України в Чернівецькій області;
4) проводить аналізи даних судової статистики Апеляційного та районних судів Чернівецької області;
5) складає аналітичні таблиці за результатами звітних періодів та статистичні довідки для використання в діяльності суду;
6) забезпечує своєчасність, достовірність та об’єктивність статистичної інформації про роботу Апеляційного суду, районних судів Чернівецької області;
7) координує роботу по веденню судової статистики, звернень громадян із відповідними структурними підрозділами Державної судової адміністрації України, Верховного Суду України, територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Чернівецькій області, районними судами Чернівецької області, облстатуправлінням Чернівецької області;
8) вивчає практику організації діяльності Апеляційного суду, районних судів області щодо статистичної інформації, звернень громадян, кодифікаційно-довідкової роботи, розробляє і вносить у встановленому порядку пропозиції щодо її вдосконалення;
9) організовує роботу з ведення судової статистики, кодифікаційно-довідкової роботи та роботи із зверненнями громадян;
10) забезпечує виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”;
11) здійснює реєстрацію та попередній розгляд звернень громадян, підготовку матеріалів до розгляду керівництвом;
12) забезпечує контроль за своєчасним дотриманням термінів розгляду звернень громадян;
13) організовує облік, ведення прийому громадян в Апеляційному суді Чернівецької області;
14) забезпечує надання необхідної інформації про хід розгляду звернень, скарг громадян, заяв і пропозицій, які знаходяться в провадженні суду;
15) розробляє інформаційні бюлетені за результатами узагальнень судової практики та аналізів судової статистики;
16) здійснює систематизацію актів законодавства з подальшим контролем за їх реалізацією;
17) організовує та контролює систематичне інформування працівників Апеляційного суду про зміни та доповнення до чинного законодавства;
18) організовує проходження навчальної практики в Апеляційному суді і розробляє відповідні програми, бере участь у розробці пропозицій та програм підготовки юридичних кадрів;
19) організовує проведення учбово – методичних заходів з питань систематизації законодавства, поновлення нормативної бази через мережу “Інтернет”;
20) організовує роботу зі створення бібліотеки Апеляційного суду та забезпечує формування її фонду;
21) здійснює ведення систематичної картотеки нормативних актів, судової практики та журнальних статей;
22) здійснює узагальнення практики роботи з прийому громадян та звернень, які надійшли до суду;
23) забезпечує підтримку контрольних кодексів, іншого законодавства у належному стані;
24) організовує вивчення працівниками відділу суміжних посадових обов’язків з метою забезпечення налагодженої роботи відділу при тимчасовій відсутності окремих спеціалістів;
25) забезпечує необхідні умови для підвищення кваліфікації працівників відділу;
26) здійснює інші повноваження, визначені Законом та доручення голови Апеляційного суду, першого заступника голови суду.